Dotaz:Vysypáváte??

Pouze dotazy a odpovědi! Dýmky, tabák apod.

Moderátoři: Dejmal, Fénix, basa333

Dotaz:Vysypáváte??

Příspěvekod Murphy » 03 říj. 2004, 22:45

Zdravím všechny, možná vám můj dotaz bude připadat naprosto stupidní ale přeci jen se zeptám.Pokud vám zhasne dýmka a zapalujete ji znovu, vysypáváte již vyhořelou vrstvu tabáku, nebo zapalujete přes ní??Jsem naprostý začátečník a u mnoha problémů jsem nakonec zjistil, že to kolikrát není až takové faux pas, jak jsem si zpočátku myslel. Ja, pokud mi oheň zdechne v závěrečné fázi kouření a zapálím dýmku znovu, tak už mi to tolik nechutná a maám pocit jako bych už nekouřil tabák ale jen ten popel.Klidně mě za tento dotaz kamenujte :) Díky za jakoukoli odpověď.
M.
Uživatelský avatar
Murphy
Člen pipE-clubu
Člen pipE-clubu
 
Příspěvky: 341
Věk: 40
Registrován: 03 říj. 2004, 22:23
Bydliště: Praha

Příspěvekod Fénix » 03 říj. 2004, 23:11

Tady se žádného faux pas dopustit nemůžeš, dělej to tak, aby ti dýmka co nejlépe chutnala. Vtip je v tom, že ke konci nemusí chutnat hůř proto, že "kouříš popel", ale proto, že kouříš tabák ze dna, který bývá nacucaný močkou. Případným odsypáním popela ale můžeš zlepšit tah a přístup vzduchu, takže experimentuj, a za čas přijdeš na správný způsob.
Já osobně zpravidla neodsypávám.
Uživatelský avatar
Fénix
Vicepresident pipE-clubu
Vicepresident pipE-clubu
 
Příspěvky: 19464
Věk: 40
Registrován: 20 črc. 2004, 20:33
Bydliště: Mníšek pod Brdy / Praha

Příspěvekod Murphy » 03 říj. 2004, 23:16

Díky, právě že ta chuť mi nepřipadá jak kdyby to bylo nacucané močkou ale spíš jako bych kouřil popel (nema to moc společného s chutí doutnajícího tabáku na začátku).Je fakt, že by se člověk měl asi vykašlat na to, "co by se mělo" ale prostě si to vychutnávat tak, jak mu to nejlépe hoví.A o tom to vlastně je, že?:-)I když kolokrát člověk potřebuje správným směrem drobet nakopnout.
M.
Uživatelský avatar
Murphy
Člen pipE-clubu
Člen pipE-clubu
 
Příspěvky: 341
Věk: 40