Onomastika a hlinene tabulky

Off topic pokec, protože nejen dýmáním živ je člověk

Moderátoři: Dejmal, Fénix, Sobpeta

Příspěvekod Zababa » 05 úno. 2006, 15:42

Milos Cerman píše:Právě mi dorazila fotka :moje vnučka Šárka se při mé cestě na Moravu (před 14ti dny) učí kouřit dýmku.
A šmakuje jí to :smoke5:


Vnučka Šárka má krásný jméno. Je ukrutně starý. Něco o tom vím, protože studuju onomastiku.
Uživatelský avatar
Zababa
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
 
Příspěvky: 810
Věk: 43
Registrován: 31 led. 2006, 12:21
Bydliště: Lipsko

Příspěvekod bigdragon » 05 úno. 2006, 15:45

Zababa píše: Něco o tom vím, protože studuju onomastiku.


není to nějaká nadávka :shock:
Uživatelský avatar
bigdragon
Emeritní moderátor
Emeritní moderátor
 
Příspěvky: 8842
Věk: 61
Registrován: 12 říj. 2004, 07:04
Bydliště: Přerov

Příspěvekod Zababa » 05 úno. 2006, 16:38

bigdragon píše:
Zababa píše: Něco o tom vím, protože studuju onomastiku.


není to nějaká nadávka :shock:


:lol: Kedpak, onomastika je nauka o jménech. Nejen osobních, ale i místních o jménech toků, horstev, a vůbec všeho možnýho co má jméno.
Uživatelský avatar
Zababa
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
 
Příspěvky: 810
Věk: 43
Registrován: 31 led. 2006, 12:21
Bydliště: Lipsko

Příspěvekod Mack » 05 úno. 2006, 16:53

Zababa píše:
bigdragon píše:
Zababa píše: Něco o tom vím, protože studuju onomastiku.


není to nějaká nadávka :shock:


:lol: Kdepak, onomastika je nauka o jménech. Nejen osobních, ale i místních o jménech toků, horstev, a vůbec všeho možnýho co má jméno.

bezva, z kterého jazykového prostředí jsi odvodil nick Zababa ? z arabského ? (Alibaba...)
Uživatelský avatar
Mack
Zasloužilý člen pipE-clubu in memoriam
Zasloužilý člen pipE-clubu in memoriam
 
Příspěvky: 4001
Věk: 81
Registrován: 19 zář. 2005, 15:45
Bydliště: Sušice

Příspěvekod Fénix » 05 úno. 2006, 17:01

mack píše:bezva, z kterého jazykového prostředí jsi odvodil nick Zababa ? z arabského ? (Alibaba...)


Já tipoval původního českého Žlababu :)